اگر شب‌ها قبل از خواب شير و زردچوبه بخوريد، چه اتفاقي براي بدنتان مي‌افتد؟

۸۲ بازديد

شير طلايي لقبي است كه به تركيب «نصف قاشق چايخوري پودر زردچوبه + يك فنجان شير» يا شير زردچوبه مي‌دهند. وقتي در خواب آرام هستيد، اين نوشيدني مي‌تواند شگفتي‌هايي در بدنتان ايجاد كند:
_شير زردچوبه كبد شما را سم‌زدايي مي‌كند زردچوبه در بدن شما مانند يك پاك‌كننده عمل كرده و از انباشت اسيد چرب در كبد پيشگيري مي‌كند.
_شير زردچوبه التهاب بدن شما را كم مي‌كند_با نوشيدن شير زردچوبه، تقويت آنتي‌بيوتيك دريافت مي‌كنيد. زردچوبه خواص آنتي‌بيوتيكي دارد كه مي‌تواند با باكتري، ويروس و قارچ مبارزه كند و يك دوست عالي براي درمان سرماخوردگي و گلودرد به شمار مي‌رود.
_شير زردچوبه بدن شما را براي مبارزه با سرطان مجهز مي‌كند
_شير زردچوبه چربي‌هاي اضافي بدن شما را از بين مي‌بردزردچوبه به بدن كمك مي‌كند تا چربي را سريع‌تر هضم و از بدن خارج كند
_شير زردچوبه قلب و مغز و استخوان شما را سالم و قوي نگه مي‌داردزردچوبه مي‌تواند تا ۵۰ درصد از ريزش يا از دست دادن استخوان در بدن جلوگيري كند. 

خواص زردچوبه برای پوست

1-کاهش التهاب: ازجمله خواص زردچوبه برای پوست، می‌توان به کاهش التهاب‌های پوستی اشاره کرد. کورکومینوئیدها (ترکیبات فعال موجود در زردچوبه) در واقع همان اثر ضدالتهابی بالقوه برای پوست است. زردچوبه برای درمان التهاب ناشی از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس مفید است و در بهبود مشکلات التهابی مانند خشکی پوست و اگزما مؤثر است.

2- خواص ضدباکتریایی: زردچوبه همچنین می‌تواند باکتری‌های موجود در پوست را از بین ببرد و از تجمع آنها روی پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد کیست‌های آکنه و عفونت‌های استاف میشود.

3- درمان آکنه: زردچوبه با خواص ضدالتهابی خود، می‌تواند در درمان جوش و آکنه های التهابی مؤثر باشد. همچنین زردچوبه می‌تواند جای جوش و آکنه را هم کاهش دهد. از زردچوبه می‌توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد و بافت پوست را بهبود داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.